Dotazy k produktům?
Povodeň 2013 a pomoc OEZ
Obdobně jako v letech 1997, 2002 nebo 2006 nabízí OEZ i nyní pomoc při obnově dodávek elektrické energie v oblastech
zasažených povodněmi.
Pracovníci technické podpory jsou připraveni poradit během všech pracovních dnů. Trvale je k dispozici „Nepřetržitá pohotovostní služba“.
Servisní služby nabízejí diagnostiku přístrojů, uvádění přístrojů do provozu a další asistenční služby za mimořádných podmínek.
Snažíme se zajistit rychlejší dostupnost našich výrobků pro zákazníky v postižených oblastech. Proto pracujeme na navýšení skladových zásob na prodejních místech velkoobchodů v řadě kompaktních jističů Modeion a u pojistkových systémů Varius, zejména pojistkových vložek.
Pro rychlou orientaci, jak postupovat v případě zatopení přístrojů, jsme vytvořili dokument „Používání přístrojů OEZ, které byly zaplaveny“, jenž je k dispozici v elektronické podobě.
Jsme připraveni poradit i pomoci, neváhejte nás kontaktovat!
Technická podpora
Telefon: + 420 465 672 222
E-mail: technicka.podpora.cz@oezcom
Servisní služby
Telefon: + 420 465 672 313 / 314
E-mail: servis.cz@oezcom
Nepřetržitá pohotovostní služba: + 420 602 432 786
Čtvrtek, 6. červen 2013
Facebook profil - OEZ s.r.o.
LinkedIn
Youtube - OEZ