Dotazy k produktům?

465 672 222

Kalendář akcí

září 2018
Po Út St Čt So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 20.09.2018 |... (Akce)
20. 09. 2018, 07:00 - 20. 09. 2018, 13:00
20.09.2018 |... (Akce)
20. 09. 2018, 07:00 - 20. 09. 2018, 13:00
21 22 23
24 24.09.2018 |... (Akce)
24. 09. 2018, 07:00 - 24. 09. 2018, 15:00
25 25.09.2018 |... (Akce)
25. 09. 2018, 07:00 - 25. 09. 2018, 11:00
25.09.2018 |... (Akce)
25. 09. 2018, 07:00 - 25. 09. 2018, 11:00
25.09.2018 |... (Akce)
25. 09. 2018, 07:00 - 25. 09. 2018, 11:00
26 26.09.2018 |... (Akce)
26. 09. 2018, 07:00 - 26. 09. 2018, 13:00
27 28 29 30

Místo do Prahy míříme k Vám

Amper2010.jpg OEZ pro rok 2010 změnil komunikační strategii. Jejím cílem je více se přiblížit právě Vám - našim zákazníkům. Znamená to, že naši pracovníci a naše týmy se budou mnohem častěji pohybovat v regionech na úkor velkých, celostátních akcí.  Zkrátka, chceme Vám být co nejblíže. Do této strategie zapadá i naše neúčast na veletrhu Amper 2010. Po patnácti letech bude náš stánek v Praze chybět. Těšíme se na setkání s Vámi přímo u Vás.  

s_Nejsou_sestky_jako_sestky.jpgSlovo krize je strašákem, který už dlouhé měsíce obchází kolem každého z nás. Máme se skutečně čeho obávat? Podle prezidenta Václava Klause jsou hospodářské krize cyklické, stejně jako klimatické změny. Bylo možné tedy předpokládat, že krize přijde...zvláště, pokud víme, že trh je přesycený a jeho účastníci ve svém chování stereotypní. 

Říká se, že každá krize je důvodem ke změně. V rámci marketingové a firemní komunikace OEZ v letošním roce přichází skutečně s výraznými změnami. Upustili jsme od propagace značky OEZ a soustředíme se jen na to, co je pro nás podstatné - na Vás, našeho zákazníka.

 

Změna v našem přístupu se projevila bezprostředně. Tradiční odborné semináře, byl již 14 dní před uzávěrkou přihlášek plně obsazené. A to i přesto, že se nám podařilo navýšit kapacitu přednáškových sálů. Znamená to, že jenom v Česku jsme přímo oslovili více než dva tisíce projektantů, energetiků, elektromontérů, revizních techniků a dalších odborníků v elektrotechnice. Další stovky pak během dubna přibudou na Slovensku.

 

Další podstatnou změnou je, že nebudeme vystavovat na veletrhu Amper 2010. K tomuto kroku jsme se rozhodli po dlouhých diskuzích i průzkumu mezi našimi zákazníky. Případnou účast na veletrhu Amper 2011 budeme opět zvažovat. Jak je uvedeno výše, neúčast na Amperu 2010 je pro nás impulsem k zásadní změně komunikace se zákazníkem.

 

Vedle našich odborných seminářů se chystáme v regionech působit intenzivněji i dalšími formami.  Aktivně využijeme přednáškových prezentačních kapacit na školeních a kurzech, které pořádají osvědčené agentury v oboru. Komunikovaná témata korespondují s naším produktovým portfoliem i službami:

  • kvalita a bezpečnost provozu elektrických instalací
  • požární bezpečnost elektrických zařízení
  • odborná školení projektantů, atd.

Právě touto formou regionálních školení, prezentací a výstav se chceme co nejvíce přiblížit svým zákazníkům. 

 

Výraznou změnou prochází také naše působení v síti elektrotechnických velkoobchodů. Školíme pracovníky jednotlivých prodejních míst - seznamujeme je s novinkami v našich produktových řadách i prodejními akcemi. Na desítkách prodejních míst také budou v průběhu jarních měsíců opakovaně k vidění pracovní týmy OEZ, kterou budou v jednotlivých velkoobchodech organizovat prezentace, soutěže a hry pro zákazníky. Cílem je především podpora řady modulárních přístrojů Minia.

OEZ_nabidka_akci_velkoobchody.jpg

 

Pokračujeme ve , které zajišťujeme ve školícím centru administrativní budovy OEZ. Připravujeme také další školení retrofitových firem a řadu konkrétních zákaznických akcí jak pro segment velkoobchody, tak pro segment průmysl.

Podstata změny naší komunikační strategie spočívá v osobním a adresném kontaktu se zákazníkem.

Těšíme se na setkání s Vámi.

Tým OEZ